FAQs

  • Kuinka teen muutoksia tilaukseeni?

    • Mikäli haluat muutoksia tilaukseen, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Emme pysty tekemään muutoksia mikäli tilaus on toimitettu ja käsitelty. Voit ottaa meihin yhteyttä asiakassivun kautta suoraan tilauksesta, tai vaihtoehtoisest voit ottaa yhteyttä sähköpostin kautta: yritysasiakaspalvelu(@)e-ville.com.
  • Miten maksan tilaukseni?

    Ainut käytössä oleva maksutapa tällä hetkellä on 14pv lasku. Laskutamme tilaukset toimitettujen tuotteiden mukaisesti. 

  • Voinko seurata tilaukseni kulkua?

    Kyllä voit! Kun tilaus on laitettu sisään saat erikseen vahvistusviestin tilaukseen liittyen. Kun tuottet on postitettu, saat myös tästä erillisen vahvistusviestin. Tulevaisuudessa tämä viesti sisältää myös seurantakoodin.

  • Onko tuotteiden palauttaminen mahdollista?

    Tutustu meidän tilaus- sekä toimitusehtoihin ja takuuehtoihin

  • Kuinka kauan toimituksessa kestää?

    Mikäli tuotetta ei ole varastossa Suomessa, toimituksessa kestää keskimäärin 2 - 5 viikkoa. Varastossa olevien tuotteiden toimituksessa kestää 1 - 4 arkipäivää. 

  • Pitääkö minulla olla asiakastili ennen tilausten tekemistä?

    Selleritukun tuotevalikoiman sekä hintojen näkeminen vaatii rekisteröitymisen.